שטח 4X4 > כתבות > חדשות

חווית נהיגה עם לנד רוברים מכל הזמנים

רוצים לנהוג בלנד רובר סימן 1 או לחלופין בריינג' קלאסי, ברכב משלחות או בדגם צבאי? במתקן חדש של החברה תוכלו לעשות סיבוב על כל אחד מכלי הרכב האלה, ועל עוד כמה וכמה דגמים. אבל תצטרכו להרחיק עד אנגליה כדי לעשות זאת

בפעם הראשונה בתולדותיה, מציעה לנד רובר ללקוחותיה חוויית נסיעה או נהיגה במגוון כלי הרכב שייצרה מאז היווסדה. החל ברכב הספרטני הראשון משנת 1948 שהחל א השושלת, דרך הריינג' רובר הקלאסי וכלה ביורשים המודרניים של היום. כל כל זה מתרחש במתקן חדש של החברה המוקם בלב אנגליה, שבו נבנו מסלולים מיוחדים לצורך זה.

המבקרים יוכלו לרכוש מגוון רחב של חבילות במחירים שונים המתחילים ב-40 ליש''ט, להתמקד בשנים מסוימות או בדגמים מסוימים, או לחוות את  כל המגוון המוצע באתר. מדריכים מקצועיים יתלוו לכל מבקר, ידריכו אותו על כלי הרכב ועל המסלול, ויספקו עובדות ואנקדוטות מעניינות. מלבד זאת, יש במקום תערוכה של לנד רוברים מיוחדים.

בין החבילות תוכלו למצוא נהיגה בלנד רובר סדרה 1, 2 ו-3 מול היורש המודרני – הדיפנדר (85 ליש''ט), נהיגה בכלים ההיסטוריים – סדרה 1, ריינג' קלאסי, ואפילו ב-101 שנבנה לצרכים צבאיים (90 ליש''ט), נהיגה בריינג' של אז ושל היום  (125 לישט), או נהיגה בכל דגמי המפתח בהיסטוריה של המותג, כולל כלי רכב צבאיים מיוחדים, רכבי משלחות, דגמי קונספט ועוד (250 ליש''ט).

פרטים נוספים על החוויה תוכלו למצוא באתר www.heritagedriving.co.uk . ואם נסיעה ברכבי שטח אינה מספקת אתכם, יש אפשרות לחוויה דומה בכלי הרכב של החברה האחות, יגואר....

לקריאה נוספת

65 שנה ללנד רובר - מגוון הדגמים בתמונות

מפגש דיפנדרים

20 עובדות על הדיסקברי

תגובות

0 תגובות