שטח 4X4 > כתבות > חדשות

פורד ברונקו החדש – חוזרים לקשיחות?

על פי השמועות רכב השטח שאמור להגיע לייצור בשנת 2020, יצויד בשני סרנים חיים

רכבי השטח הקשוחים הולכים ונעלמים. זאת עובדה הידועה לכל חובבי השטח הספרטניים המעדיפים את  הרכב שלהם פשוט ככל האפשר, בלי אלקטרוניקה בבקשה, וכמובן עם שלדת סולם קשוחה ושני סרנים חיים. אבל דינוזאורים כאלה הולכים ונעלמים:  ייצורו של הדיפנדר הופסק ותכונותיו של מחליפו עדיין לא ידועות; דור חדש של ג'יפ רנגלר צפוי להגיח בעוד-שנה-שנתיים וכך גם דור חדש ל-G  של מרצדס – ושתי החברות עדיין שומרות את הקלפים מוסתרים, למרות שנשמעים רחשושים ששתיהן יוותרו על הסרן החי מקדימה. נכון, עדיין מייצרים לא מעט כלים פשוטים וחזקים, אבל הם מיועדים לארצות מתפתחות, לא למדינות מערביות שמקפידות על תקני איכות אוויר וסביבה.

ולפתע צצה ידיעה לפיה הברונקו החדש של פורד, שאמור להגיע לייצור ולשווקים לקראת שנת 2020, יקבל שני סרנים חיים! וברור שהברונקו מיועד גם לארצות מפותחות, האם זה אומר שהגיעו ימי המשיח? כדאי קצת לצנן את ההתלהבות, שכן השמועה הגיעה בדרך לא דרך, בעקבות מצגת למשקיעים של חברת דנה, שנבחרה לספק את הסרנים לדגם החדש. על פי המצגת, החברה תספק לפורד סרנים בטכנולוגיה החדישה ביותר, ודובר בה על סרנים אחוריים וקדמיים.

מישהו בדנה אולי התבלבל? טעה?  ייתכן, אבל אם לא, זאת בשורה נהדרת למורעלי השטח שיקבלו פלטפורמה חדישה עם יכולות שיפור רבות, בדיוק ברגע שחשבנו  שפלטפורמות כאלה נעלמות מהעולם.     

תגובות

1 תגובות

1

Ogash Ofer

29 בינואר 2017 ב 09:50

ומעניין לקרוא את הכתבה על דנה

ממציא ויצרן הסרנים - קישור: דנה